Takk for at du er med å vasker!
Det du gjør er til velsignelse for mange!

Husk at vi har fått robotstøvsuger.
Denne støvsuger kirkesalen (ikke plattformen), samt støvsuger og mopper gang og vindfang i 2.etg.
Så nå er det mye mindre arbeid for alle!

Viktig at alle på laget møter opp og tar sin del av vaskingen enten hele laget møter opp sammen eller dere fordeler arbeidet og vasker når det passer den enkelte.

Merk av i kalenderen. Skulle det ikke passe må du få andre til å vaske for deg. Dere vil få tilsendt en sms påminnelse når det er dere som har ansvar.

Vaskingen gjøres i slutten av uken. Sjekk intern-kalenderen HER for å se om lokalene er utleid de ukene dere skal vaske.

Det rengjøres grundig den første uka dere er satt opp. Den andre uka ser dere over, tar det som trengs, tømmer søppel og fyller opp papir/såpe.

Det som skal rengjøres og ryddes er følgende:
·       Møtesalen i 2.etg.
·       Gangen foran møtesalen i 2 etg.
·       Gangen foran kontoret i 2.etg.
·       Toalettet i 2.etg.
·       Møterommet i 3.etg.
·       Trappehuset.
·       Gangen foran peisestua nede.
·       Gangen foran toalettene i 1.etg.
·       Toalettene i 1.etg.
·       Aktivitetsrommet i 1. etg.
·       Cafe Lucas 1. etg.
·       Peisestua 1. etg.
o   Gulvet støvsuges ikke. Robotstøvsuger gjør det.  

Se egen vaskeinstruks på vaskerommet for detaljer!

Signer for utført arbeid på lista som henger på vaskerommet!

Tykk her for vaskeliste i PDF format.